Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Кейс | Оцінка майнових прав інтелектуальної власності на знак для товарів і послуг

Не так давно, до нас звернувся популярний перший український онлай-банк, для того, щоб ми визначили вартість об’єкта і рекомендовану вартість розміру винагороди (роялті), за надання невиключної ліцензії на використання знака для товарів і послуг терміном на 1 місяць.

Обмеження

В процесі роботи, ми зрозуміли, що для оцінки майнових прав інтелектуальної власності на знак для товарів і послуг, відсутні достовірні дані для застосування методів порівняльного підходу, тому як мобільний банк є унікальним в Україні. Тому ми вирішили застосувати дохідний підхід.

Дохідний підхід полягає в тому, що потенційний інвестор не заплатить за даний бізнес суму, більшу, ніж поточна вартість майбутніх доходів від цього бізнесу, тобто принципу очікування (передбачення).

Даний підхід до оцінки вважається найбільш прийнятним з точки зору інвестиційних мотивів, оскільки будь-який інвестор, який вкладає гроші в діюче підприємство, в кінцевому рахунку, купує не набір активів, а потік майбутніх доходів, що дозволяє йому окупити вкладені кошти, отримати прибуток і покращити свій добробут.

Рішення

Ми намагалися скласти максимально точні і достовірні прогнози майбутньої діяльності і використання знака, грунтуючись на аналізі наданих замовником ретроспективних даних. Фактично, бізнес з використанням цієї ТМ – це стартап, що активно розвивається, тому складно скласти точний прогноз.

Результат

Незважаючи на те, що оцінку майнових прав інтелектуальної власності на знак для товарів і послуг для стартапів проводити досить непросто, наша команда впоралася. Клієнту було надано звіт про оцінку майна, складений відповідно до національних стандартів оцінки.

Замовник задоволений, і знову замовив актуалізацію (оновлення) оцінки.

 

Рейтинг 4.5 на основі 12  ответов

Додати коментар

схожі статті


Кейс: “Визначення вартості Автомотриса”
Кейс: “Оцінка майна для ТОВ “Медичний центр””
Кейс “Визначення вартості товарів ПП “МЕТРОПОЛІС””
Кейс: “Визначення вартості акцій для АТ “Лінде газ””
Кейс: “Визначення вартості акцій для АТ “Парфум””