Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Підтримка вигідного лідерства на ринку в довгостроковій перспективі

На сьогоднішній день, ТМ – це такі активи, вартість яких дуже висока. Її можна вивести в готівку в процесі продажу компанії, або ж використовувати цю ТМ на правах ліцензії та торгівлі. Купуючи певну, “фірмову” продукцію, покупець доплачує за ТМ, так як вона володіє гарною репутацією і цінується серед більшості покупців. Репутація може бути тільки у юридично сильної ТМ, яку не може використовувати ніхто, крім її власника.

Що таке товарний знак і логотип

Більшість споживачів доплачують не за якість продукції, а за бренд, під яким вона реалізується.

Товарний знак – особливе позначення, за допомогою якого можна розрізняти певні товари і послуги один від одного. Товарні знаки можуть бути:

  • словесні;
  • образотворчі;
  • об’ємні і т.д.

Що стосується логотипу, то це зареєстрований у встановленому порядку товарний знак. Після реєстрації, він стає законодавчо захищеним активом.

В останні кілька років, більшість компаній стали уважно ставиться до упаковки продукції, яку виробляють, а також приділяти увагу фірмовому стилю. Помилка була в тому, що на етапі появи фірмового стилю – компанії зупинялися і не розвивали брендинг далі.

На даний момент, компанії борються за покупця як з товарної, так і з емоційної точки зору.

Що стосується товарної – виробник хоче максимально поліпшити якість товару, винайти систему знижок і якось зацікавити постачальників.

В емоційному сенсі, компанії намагаються завоювати мислення покупців, щоб торгова марка осіла в свідомості людини, після чого вона буде вибирати саме її з численних аналогів.

Формування бренду в підсвідомості покупців

Після численних досліджень було доведено, що в формуванні бренду в підсвідомості покупця, дуже важливе значення виконує саме його словесне вираження. Комерційна назва має виконувати кілька основних функцій:

  • сприяти просуванню на ринку продукції, яку випускає компанія;
  • бути захистом від підробок;
  • сприяти збільшенню доходу власника ТМ.

 

Максимізація прибутку від використання ТМ, рівень просування і захисту продукції безпосередньо залежать від слів і фраз, які складають ТМ. Тільки в тому випадку, якщо назва відрізняється простотою і легко запам’ятовується – тільки тоді вона впливає на покупців.

Ще один важливий момент – запам’ятовується рекламний слоган. Він також дуже сильно впливає на покупця.

Але все ж, головною умовою для існування ефективного бренду, виступає його постійний розвиток компанією. Основними показниками ефективної торгової марки виступають не тільки відмінна якість, надійність, довговічність і прийнятна вартість продукції, а й відчуття того, що купуєш краще.

Рейтинг 4.5 на основі 12  ответов

Додати коментар

схожі статті


Як оцінюють стартапи за кордоном
Ринкова вартість Microsoft перевищила трильйон доларів
Найбільш успішні IPO
Для чого потрібна оцінка основних засобів?