vebinar ocenka torgovoj marki celi metody i zadachi kotorye reshaet ocenka tm dlya biznesa

Вебінар: “Оцінка торгової марки: цілі, методи та завдання, які вирішує оцінка ТМ для бізнесу”

28 жовтня команда компанії “Парето” провела черговий безкоштовний вебінар, присвячений темі: “Оцінка торгової марки: цілі, методи та завдання, які вирішує оцінка ТМ для бізнесу”.

Спікерами були Олег Івченко, директор компанії, та Олександр Романченко, провідний експерт оцінки.

Під час вебінару були порушені такі питання:

  1. Цілі оцінки ТМ.
  2. Методи оцінки ТМ.
  3. Які документи будуть потрібні для оцінки ТМ?
  4. Терміни та вартість оцінки ТМ.
  5. Структура звіту оцінки ТМ.
  6. Де замовити оцінку ТМ?
  7. Завдання, що вирішує оцінка ТМ.

У цій статті ми розберемо лише частину цих питань, а нижче ви зможете знайти повну версію вебінару.

Цілі оцінки ТМ

В економіці об’єкт ІВ – це потенційне джерело доходу. У свою чергу, торгова марка – нематеріальний актив підприємства, який приносить дохід та впливає на конкурентоспроможність та ефективність розвитку бізнесу. Це символ, що запам’ятовується, що виділяє товар або послугу серед конкурентів.

Торгова марка викликає позитивні асоціації у споживачів і впливає на їх перевагу. Тому розкручений бренд завжди збільшує кількість продажів на ринку та дозволяє іноді завищити вартість, тому що споживачі починають платити за довіру.

Після того, як здійснено оцінку ТМ, її можна використовувати для отримання додаткового прибутку. При цьому слід враховувати, що завдяки рекламі споживчі властивості товару стають відомі ширшому колу споживачів. Згодом це призводить до формування підвищеного попиту на даний вид продукції.

Усі ситуації, коли може знадобитися оцінка вартості торгової марки, можна розділити умовно на три групи, залежно від поставленої мети:

  1. Збільшення вартості бізнесу. Торгова марка може бути вагомим нематеріальним активом компанії. Це дозволяє підприємцям піднімати ціну на переговорах, якщо питання стосується продажу бізнесу.
  2. Це власне право на торгову марку. При відчуженні прав або продажу ліцензії, незалежна оцінка торгового знаку допоможе власнику обґрунтувати ціну, яка обумовлюється під час укладання угоди. Трапляються ситуації, коли питання вирішується між взаємозалежними сторонами. Незалежна оцінка у такому разі зводить до мінімуму ризик під час можливої ​​податкової перевірки.
  3. Вирішення конфліктів. Найчастіше питання стосується обґрунтування суми компенсації за незаконне використання торгової марки третьою особою. І тут визначається сума прямих збитків, що пов’язані з неправомірним використанням торгової марки.

Які документи будуть потрібні для оцінки ТМ?

Для того, щоб оцінка вашого товарного знаку пройшла ефективно та якісно, ​​потрібно надати оцінювачу певний пакет документів, куди відносять:

  • Свідоцтво про реєстрацію товарного знаку;
  • Витрати на розробку, просування та рекламу знаку за період його дії (за роками), а також короткий опис основних проведених заходів;
  • Опис продукції, маркованої цим знаком, її конкурентоспроможність за ціною та якістю, зразкова частка продукції на ринку;
  • Обсяг продажу та отриманий прибуток за останні 3-5 років;
  • Бізнес-план комерційного використання торгової марки (сюди входить інформація про сучасний стан, основні тенденції розвитку та про очікувані темпи зростання сегменту ринку в найближчі роки, прогнози продажу та прибутку в наступні 3-5 років, необхідні інвестиції та інші аналогічні дані).

Цей перелік – стандартний. Тому фахівець може вимагати у вас й інші документи. Усе залежить від вашої ситуації. Якщо ж ви хочете дізнатися, які саме документи вам потрібно підготувати, зверніться за консультацією до наших оцінювачів.

Скільки коштує оцінка та як довго вона проходить?

Вартість послуг з оцінки торгової марки визначається в кожному конкретному випадку та залежить від таких факторів, як:

  • вид оцінюваної торгової марки;
  • повнота та достовірність інформації про об’єкт оцінки;
  • терміни виконання оцінки.

У нашій компанії оцінка вартості торгової марки займає від 5 днів, а вартість процедури становить від 1000 гривень. Крім того, ми можемо надати Вам послуги, незалежно від того, в якому регіоні України Ви знаходитесь!

Структура звіту про оцінку ТМ

Звіт про оцінку торгової марки містить такі основні розділи:

  • Висновки вартості товарного знаку;
  • Аналіз та докладний опис даних, які оцінювач зміг зібрати та застосувати під час роботи;
  • Ідентифікацію об’єкта оцінки, тобто прав на торгову марку;
  • Аналіз поточного та найбільш ефективного використання;
  • Вибір та опис використаних підходів та методів оцінки;
  • Аналіз ринку продукції, ринку таких об’єктів;
  • Розрахунок вартості;
  • Використані припущення;
  • Копії вихідних даних у додатку до звіту.

Висновки про вартість містять:

  • Найменування об’єкта оцінки;
  • Дату проведення оцінки та дату підписання звіту (у деяких випадках також може знадобитися термін дії звіту);
  • Ціль оцінки;
  • Інформацію про замовника та оцінювача;
  • Про використані підходи та методи;
  • Величину вартості;
  • Використані припущення та обмеження щодо результатів оцінки;

Висновки підписує оцінювач та представник оціночної компанії.

Навіщо залучати професійного оцінювача для оцінки торгової марки?

Насамперед професійний оцінювач має підтверджену кваліфікацію – він пройшов навчання зі стажуванням та успішно склав іспити. Такий фахівець внесений до офіційного реєстру та має досвід роботи з різними об’єктами. Високий рівень підготовки та знання нюансів справи дозволяє йому визначати найбільш ефективний метод розрахунку вартості та враховувати значущі фактори, що впливають на ціну об’єкта. Оцінювач такого рівня має достовірні джерела інформації.

Саме тому краще довірити свій товарний знак перевіреним та досвідченим фахівцям. Адже саме від їхньої роботи залежить вирішення вашої ситуації.

Наша компанія “Парето” надає оціночні послуги понад 10 років, тож у професіоналізмі наших фахівців можна не сумніватися! Якщо у вас виникли запитання, залишайте заявку на нашому офіційному сайті та скористайтесь безкоштовною консультацією експерта.

Рейтинг 4.5 на основі 65  ответов

Додати коментар

схожі статті


вебінар оцінка вартості компанії - парето
Вебінар: «Оцінка вартості компанії для залучення інвестицій»
вебінар про оцінку патентів - Парето
Вебінар: «Оцінка патентів: усе, що потрібно знати про процедуру»
вебінар оцінка збитків під час війни - парето
Вебінар: «Оцінка отриманих збитків внаслідок військової агресії РФ»
vebinar otsinka biznesu 1
Вебінар: «Оцінка бізнесу: детально про цілі, методи та переваги процедури»
vebinar oczinka komerczijnoyi neruhomosti
Вебінар: «Оцінка комерційної нерухомості»