Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 759-60-80
  • (095) 285-11-98

Ми знаємо вартість того, що цінуєте Ви!

ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА офісних будівель і приміщень

ОЦІНКА ВІД 2 ДНІВ І ВІД 1200 ГРН ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО ТИПУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ В КИЄВІ ТА ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Ми готові почати прямо зараз. Залиште ваші контакти.

МИ ЗРОБИМО ОЦІНКУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ

Виберіть послугу, щоб отримати консультацію

ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ СКЛАДІВ
Від 2-х днів
від 1200 грн
Отримати консультацію
ТОРГОВІ ПРИМІЩЕННЯ
Від 2-х днів
від 1200 грн
Отримати консультацію
ВИРОБНИЧІ ПРИМІЩЕННЯ
Від 5 днів
від 1400 грн
Отримати консультацію
ОКРЕМО РОЗМІЩЕНІ БУДІВЛІ
Від 5 днів
від 2000 грн
Отримати консультацію
АЗС
Від 5-х днів
від 5000 грн
Отримати консультацію
КАФЕ ТА РЕСТОРАНИ
Від 2-х днів
від 1200 грн
Отримати консультацію
ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНІ КОМПЛЕКСИ
Від 2-х днів
від 1200 грн
Отримати консультацію
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, 9 років <br>на ринку послуг
    9 років
    на ринку послуг
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, 726 <br>компаній-партнерів
    726
    компаній-партнерів
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Гарантія <br>конфіденційності
    Гарантія
    конфіденційності

Оцінка офісів може знадобитися в наступних випадках


  • для точного визначення умов кредитування позичальника: банк розглядає умови і терміни кредиту на підставі вартості офісу, визначеної оцінювачем
  • для залучення інвестицій: дані про вартість офісу дозволяють визначити ризики для інвестора і виділити привабливість вкладень
  • для визначення розміру страхового відшкодування при страхуванні офісу
  • для оподаткування з метою оптимізації бази компанії
  • для угод купівлі-продажу: знаючи ринкову ціну офісу, продавець зможе обґрунтувати її для покупця
  • в майнових суперечках: ринкова вартість офісу служить головним аргументом в суперечці

МИ ПІДГОТУЄМО І ДОСТАВИМО ГОТОВІ ДОКУМЕНТИ ПРЯМО В РУКИ


  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Швидко і в заявлений термін  (2 дні)
    Швидко і в заявлений термін (2 дні)
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Навіть по <br> скан-копіям
    Навіть по
    скан-копіям
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, За самими <br> низькими цінами
    За самими
    низькими цінами
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, По Києву <br> і Україні
    По Києву
    і Україні
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Реєструємо в Фонді держмайна
    Реєструємо в Фонді держмайна

У вас не вистачає документів для

  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ,  Вирішуємо всі проблеми бізнесу, пов'язані з оцінкою
    Вирішуємо всі проблеми бізнесу, пов'язані з оцінкою
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Заощаджуємо <br>ваш час
    Заощаджуємо
    ваш час
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Відстоюємо свою оцінку у всіх структурах
    Відстоюємо свою оцінку у всіх структурах

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАШИМ МЕНЕДЖЕРОМ І ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ.

  • Що робити, якщо у мене не вистачає документів для оцінки?
  • Як швидко я можу отримати документи по оцінці?
  • Скільки буде коштувати моє майно?

Оціночна компанія в Києві і Україні

Зателефонуйте нам

  • (044) 221-81-75
  • (067) 759-60-80
  • (095) 285-11-98

або
закажіть зворотний дзвінок

Відео відгуки


Оцінка офісу

Оцінка офісу – перевірений спосіб отримати достовірну інформацію про ринкову вартість комерційної нерухомості. Професійний оцінювач визначає ціну нежитлового об’єкта, орієнтуючись на його можливу прибутковість в перспективі.

Коли замовляють оцінку будівлі з офісними приміщеннями

Оцінка офісу має на увазі аналіз не тільки стану приміщень, а й того, наскільки зручно вони розташовані, що знаходиться поруч. Адже саме від цього залежить думка відвідувачів і гостей комерційної недвіжімості.Оценка офісної нерухомості користується попитом в наступних випадках:

  • при укладанні угоди купівлі-продажу;
  • для внесення приміщення в статутний капітал компанії;
  • для взяття кредиту в банківському закладі, якщо в якості заставного майна вказують офіс;
  • при прийнятті ефективного і раціонального управлінського рішення.

Схема оцінки будови з офісними приміщеннями

Приступаючи до оцінки досліджуваного об’єкта, фахівець використовує наступну схему дій.

  1. Визначає інвестиційний горизонт – протягом якого часу нежитлова будівля буде перебувати в гарному стані. Цей період становить приблизно 5-10 років.
  2. Оцінка офісу включає розрахунок прибутку по роках. Важливу роль в цьому процесі відіграє ринкова ставка. Спеціаліст бере до уваги можливу втрату доходу при зміні орендаря і вигідне використання офісних приміщень.
  3. Визначається величина витрат, необхідних для підтримки власником будівлі протягом найближчих 5-10 років. Підраховуються витрати на охорону, оформлення страховки, ремонтні роботи, якщо в них є необхідність, заміна інженерних мереж. Без цих інвестицій в об’єкт неможливо обійтися, адже тільки тоді реально забезпечити хороший стан комерційної нерухомості.
  4. Спеціаліст визначає підсумковий розмір чистого доходу за рік.
  5. Професійна оцінка офісу не обходиться без визначення дисконтної ставки. Це процедура, при яка щорічний прибуток від реалізації офісних приміщень перекладається в реальну вартість.
  6. Формування поточної реверсії. Сума коригується залежно від прибутку і цінових змін на об’єкт, пройшли дисконтування з урахуванням певного відсотка.
  7. Підраховуються доходи, отримані від застосування нерухомості, беручи до уваги вартість реверсії під час оцінки.

Оцінка вартості офісу в більшості випадків проводиться із застосуванням порівняльного методу. Цей спосіб базується на вивченні і знаходженні схожих угод з комерційними приміщеннями.

Досвідчені фахівці застосовують відразу кілька підходів. Тоді виходить вивести найбільш точну вартість об’єкта. Витратний метод ефективний у випадках, коли у експерта немає можливості отримати достовірні відомості про про вже досконалої аналогічної операції.

Але це трапляється рідко. Офісні приміщення – об’єкт інвестування, який може принести своєму власникові пристойний дохід. Офісну активно площа купують, продають, здають в оренду. Тому аналогічні угоди не так складно знайти.

Документи для оцінки офісу

Список документів, які потрібні оцінювачу, щоб провести оцінку об’єкта на високому, професійному рівні:

  1. документи, де підтверджено право замовника володіти комерційною нерухомістю;
  2. документація БТІ, це може бути виписка, зроблена на підставі відомостей з техпаспорта, або поповерхова схема;
  3. інформація про наявність обтяжень – будівля проходить в якості застави за кредитним справі, передано в оренду;
  4. офіційні папери, за якими замовник може володіти земельною ділянкою – угода про оренду, документ про право власності;
  5. довідка з фіксацією балансової вартості нерухомості, довідка із зазначенням комунальних платежів, податкових відрахувань;
  6. дозвіл вищестоящої інстанції на перепланування, якщо вона була проведена;
  7. якщо оформляються земельні правовідносини, документи із зазначенням права оренди земельної ділянки.

Від чого залежить вартість об’єкта

На ринкову вартість комерційного приміщення впливають такі чинники:

  1. в якому році було споруджено будинок, якщо в минулому будівля була відновлена ​​шляхом реконструкції, воно підвищується в ціні;
  2. оцінка офісу показує велику вартість нерухомості, якщо у замовника на руках є необхідна документація, юридично грамотно оформлена;
  3. управління будівлею налагоджено професійне, з урахуванням міжнародних стандартів;
  4. ціна приміщення збільшується, якщо основа будови – каркас з монолітних плит або міцного металу, що відрізняється високою зносостійкістю;
  5. важливо, щоб навантаження на міжповерхові перекриття не перевищувала граничні за нормами 400-450 кг на 1 кв.м;
  6. якщо планування відкрита, є можливість заміни розміщення офісних приміщень в будівлі так, як цього хоче орендар, відповідно збільшується вартість досліджуваного об’єкта;
  7. вид з вікон;
  8. стан комунікацій;
  9. як влаштована система кондиціонування і вентиляції;
  10. наявність на прилеглій до нерухомості комфортабельній парковки;
  11. охорона на ділянці, облаштовані системи безпеки;
  12. сучасні ліфти, швидко доставляють на поверх з потрібним офісним приміщенням;
  13. налагоджена інфраструктура – наявність стійки рецепції на 1 поверсі будівлі, кафе для співробітників, банкомату, перукарні;
  14. зручна транспортна розв’язка;
  15. скільки часу необхідно добиратися до офісу.

Вартість послуги у досвідченого фахівця з оцінки офісів

Скільки коштує оцінка офісних приміщень від акредитованого експерта, залежить від наступних параметрів:

  • стан досліджуваного об’єкта, технічні характеристики;
  • площа нерухомості, одночасно визначає трудомісткість і складність обсягу робіт;
  • наявність у замовника всього пакету необхідних документів;
  • терміновість проведення оцінки;
  • мети проведення аналізу, які встановлює клієнт;
  • необхідність в індивідуальному порядку залучення до оцінки додаткових фахівців.
Поширені запитання
Які фактори впливають на вартість офісу?
На вартість офісу впливає кілька чинників: в першу чергу, розміри та конфігурація приміщення, розташування, близькість об'єктів інфраструктури. На ринкову вартість впливає наявність і якість обробки, масштаби приміщення, статус будівлі, в якому він знаходиться — наприклад, професійний офіс в ТЦ очікувано буде дорожче невеликого приміщення в старій споруді.
Що впливає на вартість офісної нерухомості? (окрім основних критеріїв)
На вартість офісу разом з основними факторами, такими, як місце розташування, площа та якість обробки впливають і інші параметри. Ціноутворюючим є клас приміщення: Офіси класу Е — бюджетні варіанти в підвалах або напівпідвалах будинків, які відносяться до старого житлового фонду. Офіси класу C - приміщення в перепрофільованих НДІ, які, як правило, вимагають ремонту й істотних матеріальних витрат. Офіси класу B - приміщення з мінімальним набором інженерних комунікацій в нових або відремонтованих будинках, які знаходяться у віддалених районах міста. Офіси класу A - приміщення преміумкласу в сучасних бізнес-центрах, з усіма видами зручностей.
Якщо необхідна оцінка для оренди будівель, оцінювач визначає вартість приміщень чи розмір орендної плати?
У стандартних випадках оцінка об'єкта передбачає тільки визначення ринкової вартості. У виняткових випадках можна визначити розмір орендної плати — наприклад, при суперечці в суді, якщо була недоотримано прибуток від здачі в оренду житла.
В які терміни готується звіт про оцінку офісної нерухомості?
У загальному випадку звіт про оцінку повинен бути складений протягом 2-3 днів, якщо замовнику необхідно терміново отримати документ — звіт може бути оформлений за 24 години, без урахування дня огляду об'єкта. При особливих умовах звіт може бути підготовлений протягом 1 дня.
Чи обов'язкова незалежна оцінка при продажу об'єкта ?
Формально — ні, якщо мова йде про юридичних осіб, оскільки актуальна редакція законодавства не потребує обов'язкової оцінки. Всупереч цьому, незалежна оцінка належить до категорії рекомендованих послуг, тому що дозволяє відстояти й захистити свої права кожної зі сторін. Продавцям — фізичним особам оцінка необхідна, через те, що вони отримують дохід від продажу або передачі в оренду об'єкта. Без реєстрації звіту про визначення ринкової вартості угода не буде зареєстрована нотаріусом, тому що він попередньо здійснював перевірку об'єкта по базі Фонду держмайна України.
Рейтинг 4.5 на основі 268  ответов