Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Ми знаємо вартість того, що цінуєте Ви!

ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФIСIВ

ОЦІНКА ВІД 2 ДНІВ І ВІД 800 ГРН ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО ТИПУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ В КИЄВІ ТА ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Ми готові почати прямо зараз. Залиште ваші контакти.

МИ ЗРОБИМО ОЦІНКУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ

Виберіть послугу, щоб отримати консультацію

ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ СКЛАДІВ
Від 2-х днів
від 800 грн
Отримати консультацію
ТОРГОВІ ПРИМІЩЕННЯ
Від 2-х днів
від 1000 грн
Отримати консультацію
ВИРОБНИЧІ ПРИМІЩЕННЯ
Від 5 днів
від 1400 грн
Отримати консультацію
ОКРЕМО РОЗМІЩЕНІ БУДІВЛІ
Від 5 днів
від 2000 грн
Отримати консультацію
АЗС
Від 2-х днів
від 2000 грн
Отримати консультацію
КАФЕ ТА РЕСТОРАНИ
Від 2-х днів
від 800 грн
Отримати консультацію
ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНІ КОМПЛЕКСИ
Від 2-х днів
від 1000 грн
Отримати консультацію
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, 7 років <br>на ринку послуг
    7 років
    на ринку послуг
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, 126 <br>компаній-партнерів
    126
    компаній-партнерів
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Гарантія <br>конфіденційності
    Гарантія
    конфіденційності

Оцінка офісів може знадобитися в наступних випадках


  • для точного визначення умов кредитування позичальника: банк розглядає умови і терміни кредиту на підставі вартості офісу, визначеної оцінювачем
  • для залучення інвестицій: дані про вартість офісу дозволяють визначити ризики для інвестора і виділити привабливість вкладень
  • для визначення розміру страхового відшкодування при страхуванні офісу
  • для оподаткування з метою оптимізації бази компанії
  • для угод купівлі-продажу: знаючи ринкову ціну офісу, продавець зможе обґрунтувати її для покупця
  • в майнових суперечках: ринкова вартість офісу служить головним аргументом в суперечці

МИ ПІДГОТУЄМО І ДОСТАВИМО ГОТОВІ ДОКУМЕНТИ ПРЯМО В РУКИ


  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Швидко і в заявлений термін  (2 дні)
    Швидко і в заявлений термін (2 дні)
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Навіть по <br> скан-копіям
    Навіть по
    скан-копіям
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, За самими <br> низькими цінами
    За самими
    низькими цінами
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, По Києву <br> і Україні
    По Києву
    і Україні
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Реєструємо в Фонді держмайна
    Реєструємо в Фонді держмайна

У вас не вистачає документів для оцінки житлової нерухомості? Зв'яжіться з нами прямо зараз, і ми знайдемо вихід!

  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ,  Вирішуємо всі проблеми бізнесу, пов'язані з оцінкою
    Вирішуємо всі проблеми бізнесу, пов'язані з оцінкою
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Заощаджуємо <br>ваш час
    Заощаджуємо
    ваш час
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Відстоюємо свою оцінку у всіх структурах
    Відстоюємо свою оцінку у всіх структурах

МОЖЕМО ПОЧАТИ ПРЯМО ЗАРАЗ

  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Бесплатная консультация
    1. Безкоштовна
    консультація
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Подписание договора и оплата
    2. Підписання
    договору і оплата
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Передача документов и наша работа
    3. Передача документів
    і наша робота
  • ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОФІСІВ, Получение в руки готовых документов оценки
    4. Отримання в руки
    готових документів оцінки

Готові документи від 2-х днів

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Ми готові приступити прямо зараз. Час йде.

Почати зараз

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАШИМ МЕНЕДЖЕРОМ І ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ.

  • Що робити, якщо у мене не вистачає документів для оцінки?
  • Як швидко я можу отримати документи по оцінці?
  • Скільки буде коштувати моє майно?

Зателефонуйте нам

  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

або
закажіть зворотний дзвінок

Оцінка офісу

Оцінка офісу – перевірений спосіб отримати достовірну інформацію про ринкову вартість комерційної нерухомості. Професійний оцінювач визначає ціну нежитлового об’єкта, орієнтуючись на його можливу прибутковість в перспективі.

Коли замовляють оцінку будівлі з офісними приміщеннями

Оцінка офісу має на увазі аналіз не тільки стану приміщень, а й того, наскільки зручно вони розташовані, що знаходиться поруч. Адже саме від цього залежить думка відвідувачів і гостей комерційної недвіжімості.Оценка офісної нерухомості користується попитом в наступних випадках:

  • при укладанні угоди купівлі-продажу;
  • для внесення приміщення в статутний капітал компанії;
  • для взяття кредиту в банківському закладі, якщо в якості заставного майна вказують офіс;
  • при прийнятті ефективного і раціонального управлінського рішення.

Схема оцінки будови з офісними приміщеннями

Приступаючи до оцінки досліджуваного об’єкта, фахівець використовує наступну схему дій.

  1. Визначає інвестиційний горизонт – протягом якого часу нежитлова будівля буде перебувати в гарному стані. Цей період становить приблизно 5-10 років.
  2. Оцінка офісу включає розрахунок прибутку по роках. Важливу роль в цьому процесі відіграє ринкова ставка. Спеціаліст бере до уваги можливу втрату доходу при зміні орендаря і вигідне використання офісних приміщень.
  3. Визначається величина витрат, необхідних для підтримки власником будівлі протягом найближчих 5-10 років. Підраховуються витрати на охорону, оформлення страховки, ремонтні роботи, якщо в них є необхідність, заміна інженерних мереж. Без цих інвестицій в об’єкт неможливо обійтися, адже тільки тоді реально забезпечити хороший стан комерційної нерухомості.
  4. Спеціаліст визначає підсумковий розмір чистого доходу за рік.
  5. Професійна оцінка офісу не обходиться без визначення дисконтної ставки. Це процедура, при яка щорічний прибуток від реалізації офісних приміщень перекладається в реальну вартість.
  6. Формування поточної реверсії. Сума коригується залежно від прибутку і цінових змін на об’єкт, пройшли дисконтування з урахуванням певного відсотка.
  7. Підраховуються доходи, отримані від застосування нерухомості, беручи до уваги вартість реверсії під час оцінки.

Оцінка вартості офісу в більшості випадків проводиться із застосуванням порівняльного методу. Цей спосіб базується на вивченні і знаходженні схожих угод з комерційними приміщеннями.

Досвідчені фахівці застосовують відразу кілька підходів. Тоді виходить вивести найбільш точну вартість об’єкта. Витратний метод ефективний у випадках, коли у експерта немає можливості отримати достовірні відомості про про вже досконалої аналогічної операції.

Але це трапляється рідко. Офісні приміщення – об’єкт інвестування, який може принести своєму власникові пристойний дохід. Офісну активно площа купують, продають, здають в оренду. Тому аналогічні угоди не так складно знайти.

Документи для оцінки офісу

Список документів, які потрібні оцінювачу, щоб провести оцінку об’єкта на високому, професійному рівні:

  1. документи, де підтверджено право замовника володіти комерційною нерухомістю;
  2. документація БТІ, це може бути виписка, зроблена на підставі відомостей з техпаспорта, або поповерхова схема;
  3. інформація про наявність обтяжень – будівля проходить в якості застави за кредитним справі, передано в оренду;
  4. офіційні папери, за якими замовник може володіти земельною ділянкою – угода про оренду, документ про право власності;
  5. довідка з фіксацією балансової вартості нерухомості, довідка із зазначенням комунальних платежів, податкових відрахувань;
  6. дозвіл вищестоящої інстанції на перепланування, якщо вона була проведена;
  7. якщо оформляються земельні правовідносини, документи із зазначенням права оренди земельної ділянки.

Від чого залежить вартість об’єкта

На ринкову вартість комерційного приміщення впливають такі чинники:

  1. в якому році було споруджено будинок, якщо в минулому будівля була відновлена ​​шляхом реконструкції, воно підвищується в ціні;
  2. оцінка офісу показує велику вартість нерухомості, якщо у замовника на руках є необхідна документація, юридично грамотно оформлена;
  3. управління будівлею налагоджено професійне, з урахуванням міжнародних стандартів;
  4. ціна приміщення збільшується, якщо основа будови – каркас з монолітних плит або міцного металу, що відрізняється високою зносостійкістю;
  5. важливо, щоб навантаження на міжповерхові перекриття не перевищувала граничні за нормами 400-450 кг на 1 кв.м;
  6. якщо планування відкрита, є можливість заміни розміщення офісних приміщень в будівлі так, як цього хоче орендар, відповідно збільшується вартість досліджуваного об’єкта;
  7. вид з вікон;
  8. стан комунікацій;
  9. як влаштована система кондиціонування і вентиляції;
  10. наявність на прилеглій до нерухомості комфортабельній парковки;
  11. охорона на ділянці, облаштовані системи безпеки;
  12. сучасні ліфти, швидко доставляють на поверх з потрібним офісним приміщенням;
  13. налагоджена інфраструктура – наявність стійки рецепції на 1 поверсі будівлі, кафе для співробітників, банкомату, перукарні;
  14. зручна транспортна розв’язка;
  15. скільки часу необхідно добиратися до офісу.

Вартість послуги у досвідченого фахівця з оцінки офісів

Скільки коштує оцінка офісних приміщень від акредитованого експерта, залежить від наступних параметрів:

  • стан досліджуваного об’єкта, технічні характеристики;
  • площа нерухомості, одночасно визначає трудомісткість і складність обсягу робіт;
  • наявність у замовника всього пакету необхідних документів;
  • терміновість проведення оцінки;
  • мети проведення аналізу, які встановлює клієнт;
  • необхідність в індивідуальному порядку залучення до оцінки додаткових фахівців.
Рейтинг 4.5 на основі 120  ответов

Часті питання


ЧИ ВИЇЗЖАЄТЕ ВИ НА ОГЛЯД?

Відповідно до закону про оцінку та національний стандарт, оцінювач повинен оглянути оцінююче майно: фізичне, економічне становище. Компанія має розвинену мережу представників по Україні. Це дозволяє оглядати майно навіть у малонаселених пунктах.

ЧИ ЯВЛЯЄТЕСЬ ВИ ПЛАТНИКАМИ ПДВ?

Наша компанія не є платником ПДВ.

У СКІЛЬКИ ВИ ОЦІНИТЕ МОЄ МАЙНО?

Точна вартість майна визначається тільки при наявності його вичерпного переліку. Всім нашим клієнтам ми настійно рекомендуємо спочатку представити всі документи для проведення первинного аналізу нерухомості.

ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ ОЦІНКИ, ЯКЩО ДОКУМЕНТИ ВТРАЧЕНІ (У МЕНЕ НЕМАЄ ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ)?

Ми можемо провести оцінку, спираючись на надані дані. У запиті ви можете вказати характеристики, місце розташування об'єкта оцінки. У звіті ми вкажемо, що ми виконували роботу за інформацією, наданою замовником.

ЧИ ДОСТАВЛЯЄТЕ ВИ ЗВІТ?

Кур'єр компанії доставляє звіт по Києву і вручає його особисто в руки. За межі Києва і по всій Україні доставляємо за допомогою служб доставок, наприклад Нової поштою. Крім того, ви можете забрати звіт про оцінку особисто у нас в офісі.

ЧИ ВИДАСТЬ БАНК КРЕДИТ ПІСЛЯ ВАШОЇ ОЦІНКИ?

Оціночна компанія «Парето» не є фінансовою організацією, яка гарантує видачу кредиту. Ми є компанією, яка оцінює майно, передане в заставу банку. На рішення про видачу кредиту ми вплинути не можемо. Але ми завжди готові відстоювати інтереси клієнта і звіт по оцінці.

ЯК ПРОВОДИТЬСЯ ОПЛАТА ПОСЛУГ?

Оплата проводиться 50 на 50. Після узгодження переліку та обсягу робіт ми готуємо комерційну пропозицію. Укладаємо проект договір і виставляємо рахунок на передоплату половини суми вартості послуги. Друга частина оплачується після підготовки звіту з оцінки. Оплатити можна на розрахунковий рахунок компанії і на карту Приват Банку. Також можна розплатитися готівкою у нас в офісі, отримавши чек.

ЧИ ВИЗНАЧАЄТЕ ВИ ВАРТІСТЬ ОРЕНДИ?

Наша компанія не спеціалізується на цьому, але в якості додаткової послуги ми можемо зробити письмовий консультаційний висновок про вартість оренди вашого майна.