Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75
Кейс: “Визначення вартості товарних знаків для ТОВ “АЙБОКС “”

Замовник: Юридична особа, власник прав на знаки товарів і послуг. Завдання: Визначення вартості знаків для товарів і послуг, а також розміру ліцензійного платежу. Хід виконання проекту: Товарний знак являє собою символ або образ, який добре запам’ятовується і використовується для того, щоб зробити товари або послуги індивідуальними. Крім того, товарний знак дозволяє виділитися серед конкурентів. Оцінка […]

Читати статтю
Хто такий оцінювач

Досить популярна і затребувана професія на сьогоднішній день – оцінювач. Але ось хто ж це такий, в чому особливості його роботи і невже кожен бажаючий може їм стати? Професія оцінювача і його обов’язки Оцінювач – це експерт в сфері виявлення вартості різноманітних об’єктів. Це може бути нерухомість, транспорт і будь-яке інше рухоме і нерухоме майно. […]

Читати статтю
Як оцінюють стартапи за кордоном

Основне питання, яке буде перед Вами виникати при пошуку фінансування для власної компанії – яка вартість оцінки компанії. В основі відповіді на дане питання лежить сама вартість компанії. Справа в тому, що деякі люди розвиваються і заробляють гроші – грунтуючись на проектувальних оцінках. Так як основну частину свого часу Ви витрачаєте на оцінку ситуацій, які […]

Читати статтю
Кейс: “Визначення вартості товарного знака для ТОВ Фарма Старт”

Замовник Фармацевтична компанія, виробник лікарських препаратів. Завдання Визначення вартості знаків для товарів і послуг, а також розміру ліцензійного платежу. Хід виконання проекту Якщо товар якісний і користується попитом, то знак, що проставляється на товарі, викликає у споживача позитивні емоції. Від замовника і достовірних відкритих джерел ми отримали вихідні дані, провели ідентифікацію об’єктів права інтелектуальної власності […]

Читати статтю
Uber вийшла на Нью-Йоркську біржу при оцінці близько $ 82,4 млрд

За планом, 10-го травня, компанія Uber, знаменита однойменним онлайн-сервісом замовлення таксі, виконала первинне розміщення акцій (IPO) на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE), після чого стала публічною компанією. Продавши 180 мільйонів акцій за ціною 45 доларів за кожну, Uber змогла залучити ще 8,1 млрд доларів інвестицій. Ринкова капіталізація Uber дорівнює 75,5 млрд доларів, з огляду на акції, […]

Читати статтю
Визначення вартості майнових прав на ТМ для ПІК “ААЗ Трейдінг Ко”

Замовник Компанія, яка займається автобусними міжміськими пасажирськими перевезеннями в Україні. Завдання Визначення вартості майнових прав на знаки для товарів і послуг для цілей бухгалтерського обліку. Хід виконання проекту Торгова марка – могутній засіб в конкурентній боротьбі. Вона дозволяє відокремити конкретний товар від аналогів і закріпити за ним певні асоціації. Завдяки грамотній «розкрутці» ТМ, товар набуває […]

Читати статтю
Ринкова вартість Microsoft перевищила трильйон доларів

В серпні минулого року компанія Apple стала першою в Америці публічною компанією, ціна якої 1 трильйон доларів, проте, дуже скоро вона втратила таку позицію. Через місяць, до Apple приєдналася Amazon, яка виступає другою серед американських компаній і третьою за всю історію світового фондового ринку – подолавши цю значущу грань. На даний момент, до них приєднується […]

Читати статтю
Визначення вартості товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1

Замовник Юридична особа, агентство нерухомості. Завдання Визначення вартості знака для товарів і послуг для прийняття управлінських рішень. Хід виконання проекту Оцінка торгових марок дозволяє визначити вартість і ціну існуючих торгових марок в грошовому еквіваленті. Необхідність в оцінці назви, логотипу, торгового знаку зазвичай виникає в наступних випадках: при здійсненні операцій купівлі-продажу торгівельної марки, знаків, логотипів; при […]

Читати статтю
Підтримка вигідного лідерства на ринку в довгостроковій перспективі

На сьогоднішній день, ТМ – це такі активи, вартість яких дуже висока. Її можна вивести в готівку в процесі продажу компанії, або ж використовувати цю ТМ на правах ліцензії та торгівлі. Купуючи певну, “фірмову” продукцію, покупець доплачує за ТМ, так як вона володіє гарною репутацією і цінується серед більшості покупців. Репутація може бути тільки у […]

Читати статтю
Визначення вартості частки підприємства “Колібріс”

Замовник Юридична особа, власник ринку “Колібріс” в м. Київ. Завдання Визначення вартості частки підприємства для прийняття управлінських рішень. Хід виконання проекту Оцінка частки підприємства потрібна для визначення реальної ринкової вартості активів, внесених конкретним засновником. Визначення вартості частки підприємства найчастіше проводиться для: прийняття управлінських рішень; вступу в права спадщини; обґрунтування і розробки рішень, пов’язаних з інвестуванням; […]

Читати статтю