Бізнес-модель

Бізнес-модель: види, побудови

Поняття «бізнес-модель» – це певна концептуальна модель компанії, спрямована на збільшення прибутку.

Є прості і ускладнені концепції. Наприклад, в ресторанному бізнесі підвищення доходів очікується від комфортабельності, вишуканості, смачної їжі. Комерційні інтернет ресурси різноманітніші в варіаціях. Одні збільшують свій оборот за рахунок надання інформації та розміщення рекламних блоків, інші займаються реалізацією продукції через мережу.

Роль такої ідеї полягає в тому, що плюси (тобто прибуток) перевищують мінуси (кошти, витрачені для реалізації концепції).

Для бізнес-моделі характерний набір описів, які спрямовані на суть процесу керівництва підприємством і призначаються для:

  • Вироблення покрокового плану розвитку компанії.
  • Визначення структурних понять функціональності підприємства.
  • Відповіді на запитання.

Розрізняють декілька видів бізнес-моделі:

Виробник. Має на увазі фізичні товари, нематеріальна продукція або послуги. Основним завданням є виробництво затребуваної продукції і її реалізація.

Дистрибутор. У цьому варіанті основною ланкою між виробником і споживачів, є посередники. За рахунок дистриб’юторів знижуються витрати логістики, хоча цій ніші властива жорстка конкуренція.

Франчайзинг. Ліцензована бізнес-модель підприємства протягом певного часового періоду. Перевагою є низький рівень ризику і збільшення реалізації в рахунок популярної торгової марки.

Рейтинг 4.5 на основі 2371  ответов

Додати коментар

схожі статті


оцінка упущеної вигоди при знищенні бізнесу - парето
Оцінка упущеної вигоди при знищенні бізнесу
otsоцінка збитків внаслідок збройної агресії РФ - паретоinka zbytkiv
Як оцінювати збитки внаслідок збройної агресії РФ?
otsinka-vkladu-do-statutnoho-kapitalu
Оцінка вкладу до статутного капіталу: цілі, фактори, етапи
vyznachennya vartosti obladnannya 1
Як визначається вартість обладнання, що було у вжитку?
ocinka biznesu
Оцінка підприємства: випадки проведення та переваги для власника