Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Кейс: “Визначення вартості товарних знаків для ТОВ “АЙБОКС “”

Замовник:

Юридична особа, власник прав на знаки товарів і послуг.

Завдання:

Визначення вартості знаків для товарів і послуг, а також розміру ліцензійного платежу.

Хід виконання проекту:

Товарний знак являє собою символ або образ, який добре запам’ятовується і використовується для того, щоб зробити товари або послуги індивідуальними. Крім того, товарний знак дозволяє виділитися серед конкурентів.

Оцінка товарного знака вимагає комплексного підходу. Саме тому, фахівці нашої компанії аналізують повний цикл виробництва, реалізації товарів і послуг компанії. Результатом даного аналізу виступає ринкова ціна оцінюваного об’єкту через визначення значущості впливу товарного знака на величину прибутку компанії в обсязі реалізації товарів і послуг.

Для того, щоб провести оцінку вартості товарного знака, будуть потрібні наступні документи:

  • Копія свідоцтва про реєстрацію товарного знака (з додатками).
  • Балансова вартість знака.
  • Витрати на розробку, просування і рекламу знака за період його дії (по роках). Короткий опис основних проведених заходів.
  • Короткий опис реальної діяльності та історії підприємства, якому належить товарний знак.
  • Опис продукції, маркованої даним знаком, її конкурентоспроможність за ціною і якістю, приблизна частка продукції на ринку.
  • Обсяг продажів, отриманий прибуток за останні 3 роки.
  • Сучасний стан, основні тенденції розвитку та очікувані темпи зростання сегмента ринку в найближчі роки.

Від замовника і достовірних відкритих джерел ми отримали вихідні дані, провели ідентифікацію об’єктів права інтелектуальної власності та пов’язаних з ними прав, проаналізували існуюче використання і визначили перспективи подальшого використання, виконали розрахунки вартості кожного об’єкта.

Надалі власник активу отримає:

Періодичні платежі (роялті).

Юридична особа (замовник) в свою чергу зможе:

Надавати послуги з використанням популярного знака для товарів і послуг, економити на рекламі.

Рейтинг 4.5 на основі 9  ответов

Додати коментар

схожі статті


Кейс: “Оцінка нежитлової будівлі”
Кейс: “Оцінка гаража для ПАТ “Київ-Дніпровський ПІДПРИЄМСТВО “”
Кейс: “Оцінка обладнання для Житомирського обласного центру зайнятості”
Кейс: “Оцінка баштових кранів для ВАТ”
Кейс: “Оцінка обладнання для ТОВ “Христ””