Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • 044 221 81 75
  • 067 759 60 80
  • 095 285 11 98
Оцінка знаків для товарів та послуг

КЕЙС – Оцінка знаків для товарів та послуг

Формулювання «оцінка знаків для товарів та послуг» можна вважати не зовсім повним. Мова йде не тільки про вартість товарного знака, а й про права на товарний знак. Визначити, кому належать права на товарний знак, часто є головним завданням експерта-оцінювача.

Методи оцінки товарного знака

Оцінка знаків для товарів та послуг означає використання оцінювачами всіх існуючих методів.

  1. Витратний метод: дозволяє визначити обсяг витрат на розробку товарного знака, його правову охорону і просування. Отримані результати можна розглядати тільки в сукупності з іншими, так як реальна вартість популярного товарного знака сильно перевищує витрати на його створення, охорону та популяризацію.
  2. Порівняльний метод: використання даних про продаж аналогічних товарних знаків, але таку інформацію компанії вважають за краще не поширювати. Тому у цьому методі оцінювачі часто обмежені.
  3. Прибутковий метод: розрахунок доходу, який може принести використання товарного знака в майбутній період. Йдеться про прогнози. Для того щоб прогноз виявився найточнішим, знадобиться великий обсяг статистичної інформації про становище цього товарного знака на ринку, про обсяги продажів продукції з цим товарним знаком і прибутку в минулі періоди, динаміку і тенденції збільшення продажів та ін.

Кейс: оцінка знаків для товарів та послуг (4 одиниці)

ЗАМОВНИК: Фінансова компанія (ринок мікрокредитування).

МЕТА ОЦІНКИ: Визначення обсягу ліцензійного платежу.

НЮАНСИ: Різна ступінь використання компанією декількох знаків для товарів і послуг (4 одиниці).

ОБМЕЖЕННЯ: Відсутність у відкритому доступі достовірної інформації щодо об’єктів порівняння, що наклало обмеження на використання методів в рамках порівняльного підходу.

МЕТОДИ ОЦІНКИ: Прибутковий підхід, метод роялті.

РІШЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ ЗАВДАННЯ:  Для вирішення поставленого завдання оцінювачеві необхідно було виділити дохід, що припадає на всі торгові марки і на кожну з оцінюваних.

ЩО ОТРИМАВ КЛІЄНТ: Звіт про оцінку, складений відповідно до національних стандартів оцінки.

Які документи надав клієнт для оцінки товарного знака

  • Свідоцтво про реєстрацію товарного знака
  • Витрати на розробку, просування і рекламу знака за період його дії (по роках). А також короткий опис основних проведених заходів
  • Опис продукції, маркованої даним знаком, її конкурентоспроможність за ціною і якістю, приблизна частка продукції на ринку
  • Обсяг продажів, отриманий прибуток за останні 3-5 років
  • Бізнес-план комерційного використання торгової марки (сучасний стан, основні тенденції розвитку та очікувані темпи зростання сегмента ринку в найближчі роки, прогноз продажів та прибутку в майбутні 3-5 роки, необхідні інвестиції тощо)

Оцінювачі компанії “Парето” виконують всі види економічних експертиз і оцінок. Для проведення оцінки торгової марки необхідно надати експертам відповідний пакет документів. Які саме документи будуть потрібні в вашому випадку для проведення оцінки, наші фахівці скажуть на попередній консультації. а також вкажуть терміни і вартість проведення робіт.

Рейтинг 4.5 на основі 143  ответов

Додати коментар

схожі статті


ocenka investicij sootvetstvie celej i sposobov ix dostizheniya
Навіщо та як провести оцінку інвестиційних проектів
кому та навіщо необхідна оцінка бренду
Кому та навіщо потрібна оцінка квартири
нематеріальні активи та інтелектуальна власність
Оцінка нематеріальних активів та інтелектуальної власності
Основні засоби і нематеріальні активи
Основні засоби і нематеріальні активи: особливості та правила
otsenka deystvitelnoy stoimosti doli ooo im 2 1024x567 1
Професійна оцінка частки учасника, що виходить ТОВ