Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Кейс: “Оцінка вартості майнового комплексу для УКРГІПРОШТУВ”

Замовник:

Український генеральний інститут проектування підприємств штучного волокна.

Завдання:

Виконати оцінку вартості майнового комплексу (офісного центру) згідно з міжнародними стандартами (МСФЗ) для цілей відображення у фінансовій звітності.

Хід виконання проекту:

Оцінка вартості майнового комплексу – досить складний і трудомісткий процес, довірити який можна виключно професіоналам.

Майновий комплекс підприємства складається з усіх видів майна, які призначаються для досягнення його цілей. Сюди входить:

  • нерухомість;
  • машини;
  • обладнання;
  • інвентар;
  • сировину;
  • цінні папери;
  • нематеріальні активи і т.д.

Документи, які необхідні для оцінки вартості майнового комплексу:

  1. Назва та реквізити компанії, інформація про керівника.
  2. Балансові звіти за останні кілька років.
  3. Перелік основних засобів на момент проведення оцінки.
  4. Ксерокопії договорів аренди.
  5. Інформація про об’єкти інтелектуальної власності та нематеріальні активи.
  6. Довідка про витрати, що відносяться на собівартість продукції та інші витрати.
  7. Характеристика якості дебіторської заборгованості, список дебіторів.
  8. Характеристика запасів.
  9. Характеристика незавершеного виробництва і будівництва.
  10. Інформація про довгострокові фінансові вкладення.
  11. Установчі документи підприємства, документи, що підтверджують права власності та орендні права.
  12. Інформація про компанію.
  13. Дані про існування дочірніх компаній і фінансова звітність по ним.
  14. Кількість персоналу.
  15. Обсяг продажів по продукції, що випускається (послуг) за останні 3 роки.
  16. Бізнес план.

Оцінювачем нашої компанії були отримані всі перераховані вище документи, після чого був проведений моніторинг ринку продажу офісних центрів в м. Київ. Спеціаліст проаналізував поточні і майбутні використання об’єкта оцінки з точки зору його прибутковості, а саме:

  • зібрана база даних щодо орендних ставок на схожі за функціональним призначенням будівлі;
  • проаналізовано ринковий рівень ставок капіталізації, а також рівень вакантності приміщень офісного напряму.

В процесі оцінки, власником будівлі була додатково представлена ​​інформація про річні операційних витратах на його утримання.

Надалі власник отримає:

Звіт про оцінку майнового комплексу (офісного центру) згідно з міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ).

Замовник в свою чергу зможе:

Коректно відобразити ринкову вартість майнового комплексу в бухгалтерському звіті.

Рейтинг 4.5 на основі 5  ответов

Додати коментар

схожі статті


Кейс: “Оцінка обладнання для Житомирського обласного центру зайнятості”
Кейс: “Оцінка баштових кранів для ВАТ”
Кейс: “Оцінка обладнання для ТОВ “Христ””
Кейс: “Оцінка товарів в обороті, які є на балансі підприємства”
Кейс: “Визначення вартості Автомотриса”