Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • (044) 221-81-75
  • (067) 442-81-75
  • (050) 321-81-75

Визначення вартості товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1

Замовник

Юридична особа, агентство нерухомості.

Завдання

Визначення вартості знака для товарів і послуг для прийняття управлінських рішень.

Хід виконання проекту

Оцінка торгових марок дозволяє визначити вартість і ціну існуючих торгових марок в грошовому еквіваленті.

Необхідність в оцінці назви, логотипу, торгового знаку зазвичай виникає в наступних випадках:

  • при здійсненні операцій купівлі-продажу торгівельної марки, знаків, логотипів;
  • при укладанні ліцензійної угоди на право використання торгової марки, логотипу, в тому числі з метою визначення ціни роялті за використання знака по ліцензії;
  • при визначенні розміру компенсації шкоди, заподіяної правовласнику незаконним використанням торгової марки;
  • при визначенні розміру суми внесення в статутний фонд підприємства (існуючого або нового) нематеріального активу у вигляді прав на торговельну марку.

Для визначення вартості знака для товарів і послуг будуть потрібні наступні документи:

  • Свідоцтво на торговельну марку;
  • Короткий опис (послуги), виробленого під оцінюваної торгової марки;
  • Короткий опис ринку товарів (послуг), що виробляються під оцінюваною торговою маркою;
  • Короткий опис комерційного використання торгової марки;
  • Бізнес-план комерційного використання торгової марки, з вказівкою планованої валової виручки необхідних інвестицій, витрат, чистого прибутку і т.д. – по рокам. Бізнес-план повинен бути схвалений керівником підприємства;
  • Витрати, вироблені на створення торговельної марки;
  • Витрати на правову та інші види охорони торгової марки.

Фахівці нашої компанії в ході проведення оцінки товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1 зіткнулися з такими особливостями ситуації:

  • Об’єкт знаходився у спільній власності кількох осіб, кожна з яких використовувало його в різному ступені.
  • Відсутність у відкритому доступі достовірної інформації щодо об’єктів порівняння наклало обмеження на використання методів в рамках порівняльного підходу.

Саме тому, для розрахунку вартості знака для товарів і послуг використовувався дохідний підхід і метод роялті.

Щоб виконати поставлене завдання, оцінювач проаналізував дохід, що отримується від використання об’єкта кожним з правовласників, а також додаткові доходи від ліцензованих договорів.

Надалі власник активу отримає

Звіт про оцінку, складений відповідно до національних стандартів оцінки.

Юридична особа (замовник) в свою чергу зможе

Прийняти правильні управлінські рішення щодо розпорядження активом.

Рейтинг 4.5 на основі 2  ответов

Додати коментар

схожі статті


Кейс: “Визначення вартості товарних знаків для ТОВ “АЙБОКС “”
Кейс: “Визначення вартості товарного знака для ТОВ Фарма Старт”
Визначення вартості майнових прав на ТМ для ПІК “ААЗ Трейдінг Ко”
Визначення вартості частки підприємства “Колібріс”