
Визначення вартості товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1
Замовник
Юридична особа, агентство нерухомості.
Завдання
Визначення вартості знака для товарів і послуг для прийняття управлінських рішень.
Хід виконання проекту
Оцінка торгових марок дозволяє визначити вартість і ціну існуючих торгових марок в грошовому еквіваленті.
Необхідність в оцінці назви, логотипу, торгового знаку зазвичай виникає в наступних випадках:
- при здійсненні операцій купівлі-продажу торгівельної марки, знаків, логотипів;
- при укладанні ліцензійної угоди на право використання торгової марки, логотипу, в тому числі з метою визначення ціни роялті за використання знака по ліцензії;
- при визначенні розміру компенсації шкоди, заподіяної правовласнику незаконним використанням торгової марки;
- при визначенні розміру суми внесення в статутний фонд підприємства (існуючого або нового) нематеріального активу у вигляді прав на торговельну марку.
Для визначення вартості знака для товарів і послуг будуть потрібні наступні документи:
- Свідоцтво на торговельну марку;
- Короткий опис (послуги), виробленого під оцінюваної торгової марки;
- Короткий опис ринку товарів (послуг), що виробляються під оцінюваною торговою маркою;
- Короткий опис комерційного використання торгової марки;
- Бізнес-план комерційного використання торгової марки, з вказівкою планованої валової виручки необхідних інвестицій, витрат, чистого прибутку і т.д. – по рокам. Бізнес-план повинен бути схвалений керівником підприємства;
- Витрати, вироблені на створення торговельної марки;
- Витрати на правову та інші види охорони торгової марки.
Фахівці нашої компанії в ході проведення оцінки товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1 зіткнулися з такими особливостями ситуації:
- Об’єкт знаходився у спільній власності кількох осіб, кожна з яких використовувало його в різному ступені.
- Відсутність у відкритому доступі достовірної інформації щодо об’єктів порівняння наклало обмеження на використання методів в рамках порівняльного підходу.
Саме тому, для розрахунку вартості знака для товарів і послуг використовувався дохідний підхід і метод роялті.
Щоб виконати поставлене завдання, оцінювач проаналізував дохід, що отримується від використання об’єкта кожним з правовласників, а також додаткові доходи від ліцензованих договорів.
Надалі власник активу отримає
Звіт про оцінку, складений відповідно до національних стандартів оцінки.
Юридична особа (замовник) в свою чергу зможе
Прийняти правильні управлінські рішення щодо розпорядження активом.
Посада: директор, експерт з оцінки. Досвід роботи 13 років.
Експерт з оцінки бізнесу і нематеріальних активів.
Спеціалізація: Оцінка нерухомих і рухомого майна, а також цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів.