Парето - консалтингова компанія, оцінка майна
  • 044 221 81 75
  • 067 759 60 80
  • 095 285 11 98
Визначення вартості товарного знака

Визначення вартості товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1

Замовник

Юридична особа, агентство нерухомості.

Завдання

Визначення вартості знака для товарів і послуг для прийняття управлінських рішень.

Хід виконання проекту

Оцінка торгових марок дозволяє визначити вартість і ціну існуючих торгових марок в грошовому еквіваленті.

Необхідність в оцінці назви, логотипу, торгового знаку зазвичай виникає в наступних випадках:

  • при здійсненні операцій купівлі-продажу торгівельної марки, знаків, логотипів;
  • при укладанні ліцензійної угоди на право використання торгової марки, логотипу, в тому числі з метою визначення ціни роялті за використання знака по ліцензії;
  • при визначенні розміру компенсації шкоди, заподіяної правовласнику незаконним використанням торгової марки;
  • при визначенні розміру суми внесення в статутний фонд підприємства (існуючого або нового) нематеріального активу у вигляді прав на торговельну марку.

Для визначення вартості знака для товарів і послуг будуть потрібні наступні документи:

  • Свідоцтво на торговельну марку;
  • Короткий опис (послуги), виробленого під оцінюваної торгової марки;
  • Короткий опис ринку товарів (послуг), що виробляються під оцінюваною торговою маркою;
  • Короткий опис комерційного використання торгової марки;
  • Бізнес-план комерційного використання торгової марки, з вказівкою планованої валової виручки необхідних інвестицій, витрат, чистого прибутку і т.д. – по рокам. Бізнес-план повинен бути схвалений керівником підприємства;
  • Витрати, вироблені на створення торговельної марки;
  • Витрати на правову та інші види охорони торгової марки.

Фахівці нашої компанії в ході проведення оцінки товарного знака для НВТ УКРБУДПРОЕКТ 1 зіткнулися з такими особливостями ситуації:

  • Об’єкт знаходився у спільній власності кількох осіб, кожна з яких використовувало його в різному ступені.
  • Відсутність у відкритому доступі достовірної інформації щодо об’єктів порівняння наклало обмеження на використання методів в рамках порівняльного підходу.

Саме тому, для розрахунку вартості знака для товарів і послуг використовувався дохідний підхід і метод роялті.

Щоб виконати поставлене завдання, оцінювач проаналізував дохід, що отримується від використання об’єкта кожним з правовласників, а також додаткові доходи від ліцензованих договорів.

Надалі власник активу отримає

Звіт про оцінку, складений відповідно до національних стандартів оцінки.

Юридична особа (замовник) в свою чергу зможе

Прийняти правильні управлінські рішення щодо розпорядження активом.

Рейтинг 4.5 на основі 159  ответов

Додати коментар

схожі статті


kejs-oczinka-osnovnih-zasobiv-prat-zavod-fregat-dlya-czilej-buhgalterskogo-obliku
Кейс: “Оцінка основних засобів ПрАТ” Завод “Фрегат” для цілей бухгалтерського обліку “
kejs opredelenie rynochnoj stoimosti odnoj imennoj akcii s celyu vypolneniya trebovanij zakonodatelstva
Кейс: «Визначення ринкової вартості однієї іменної акції з метою виконання вимог законодавства»
kejs ocenka prav intellektualnoj sobstvennosti na znak dlya tovarov i uslug
Кейс: “Оцінка прав інтелектуальної власності на знак для товарів і послуг”
kejs-viznachennya-rinkovoyi-vartosti-tovariv-v-oboroti-dlya-ukladennya-dogovoru-zastavi-z-bankom
Кейс: «Визначення ринкової вартості товарів в обороті для укладення договору застави з банком»
kejs ocenka imushhestva dlya nacionalnogo agentstva po predotvrashheniyu korrupcii
Кейс: “Оцінка майна для Національного агентства з питань запобігання корупції”